Sztruksowy płaszcz

17:30



 Cześć,
w tym wpisie chciałbym Wam przedstawić oversize'owy, sztruksowy płaszcz od firmy Reserved, pochodzący z kampanii ReDesign. Szczerze mówiąc, od początku urzekł mnie on swoim kolorem oraz tym, jaki jest miły w dotyku. Oczywiście podoba mi się również to, że jest oversize'owy, wydaje się, że jest ze trzy rozmiary za duży, a tak naprawdę jest to rozmiar XS.

 Do wspomnianego płaszcza dobrałem spodnie w kolorze bordowym. Spodnie są o tyle ciekawe, bo mają obniżony stan w kroku, są luźne, z "garniturowego" materiału, a ponadto ich długość sięga przed kostkę. Jak dla takiego modowego dziwaka jak ja, to kosmos :)


Pod płaszczem znajduje się biała koszula, również o luźnym kroju i również pochodząca z kampanii ReDesign marki Reserved. Szczerze mówiąc, coraz bardziej zaczynam się przekonywać do tej polskiej marki. Od zawsze mnie ona ciekawiła, natomiast często nie mogłem tam dobrać nic ciekawego dla mnie, pod mój nietypowy gust :)

Dajcie znać w komentarzach jak Wam się podoba takie zestawienie. Jak według Was wygląda ono kolorystycznie oraz czy jesteście przekonani do ubrań w fasonie oversize.

                                                                             UBRANIA:
                                                         Płaszcz, koszula, spodnie - Reserved









You Might Also Like

0 komentarze