Dres & Jeans

17:00



Cześć,

W dzisiejszym wpisie chciałbym przedstawić Wam połączenie jeansowej kurtki z dresową bluzą i spodniami. Połączenie, które z pozoru nie powinno do siebie pasować.

Kurtka jeansowa posiada efekt "pobrudzenia od farby", bo oczywiście nie mogłem wybrać czegoś standardowego, znacie mnie już trochę. Kurtka sama w sobie jest lekka i raczej przylega do ciała, co jest dla mnie bardzo ważne, bo przez długi okres czasu byłem zrażony do jeansowych kurtek z tego powodu, że były za luźne mimo tego, że wybierałem odpowiedni dla siebie rozmiar. Ta jednak w zupełności spełnia moje potrzeby i jest dość nietypowa, przez co jeszcze bardziej ją uwielbiam.

Kurtkę połączyłem z dresowymi spodniami i bluzą, bo w sumie dlaczego nie? Uznałem to za niestandardowe zestawienie, ale kolorystycznie jest w porządku. Bluza jest najzwyklejsza, basicowa. Spodnie też, bez zbędnych dodatków, ze ściągaczami przy kostkach.

Powiem Wam też o butach, bo są one jak dla mnie hitem. Są bardzo lekkie, niemal nie czuję, że coś mam na stopach. Są wykonane z delikatnej siateczki, dlatego niewskazane jest noszenie ich w czasie zimy, tak jak to wygląda na zdjęciach. Dodatkowo upolowałem je na wyprzedaży za bardzo małe pieniądze w Zarze.

kurtka: H&M
bluza: Reserved
spodnie: Reserved
buty: ZARA
czapka: Nike















You Might Also Like

2 komentarze

  1. Fajna stylizacja, ale chyba odważyłbym się na nieco żywszy kolor bluzy. Jak szaleć to szaleć! :D zapraszam w wolnej chwili również do siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa kurtka. Nie widziałam takiej jeszcze ;)
    Pozdrawiam! I zapraszam również do mnie. W końcu po miesięcznej przerwie powróciłam ;)

    OdpowiedzUsuń