Klasyczny czarny płaszcz

17:45

Witajcie,

dzisiaj przedstawiam Wam płaszcz, który dorwałem na ostatnim Black Friday. Uświadomiłem sobie, że jak do tej pory nie miałem w swojej szafie takiego klasycznego, czarnego płaszcza. Przydaje się on na wiele okazji. Podoba mi się w nim to, że można na jego podstawie tworzyć zestawy sportowe (łatwo połączyć go nawet z dresowymi spodniami, oczywiście takimi w dobrym guście) oraz tworzyć klasyczne, bardziej eleganckie kompozycje. Taki płaszcz przydaje się również w sytuacji, gdy często chodzimy w garniturach lub samych marynarkach. Wtedy zdecydowanie lepiej wygląda zarzucony płaszcz, niż nawet najlepsza kurtka. Dodatkowo płaszcz wykonany jest w ponad 80% z wełny, przez co doskonale nadaje się na niższe temperatury.


Postawiłem na zestaw klasyczny, dość elegancki z szalikiem w kontrastowym kolorze i czarnymi botkami.




Jak Wam się podoba taki zestaw na zimę? Napiszcie w komentarzach lub dajcie znać na Instagramie (zakładka na stronie głównej)

                                                                     płaszcz: Pako Lorente
                                                                     szalik: Pako Lorente
                                                                     jeansy: Big Star
                                                                     buty: River Island









You Might Also Like

0 komentarze