Szerokie spodnie dla modnego mężczyzny

14:39

Za oknem coraz lepsza pogoda. Powoli każdy zaczyna czuć, że zima skończyła się na dobre i teraz ''będzie już tylko lepiej''. Okoliczności sprzyjają poddaniu się szaleństwu. No, więc zaszalejmy!




Szerokie spodnie dla odważnych?



Od kilku sezonów nieustannie na nogach polskich mężczyzn królują spodnie typu rurki, wyraźnie dopasowane. Popularnością cieszą się również spodnie z obniżonym krokiem, często luźniejsze od rurek, ale wciąż dosyć dopasowane.

Od jakiegoś czasu nieśmiało do mody męskiej powracają szerokie spodnie, czy jak kto woli ''spodnie po dziadku'', popularne jeszcze w latach 90. Takie spodnie są ciekawą propozycją, urozmaiceniem dla facetów, którym po kilkuletnim noszeniu znudziły się rurki czy inne dopasowane modele.








No dobra, ale dlaczego miałbym je nosić?


Moim zdaniem, i pewnie nie tylko moim, ich najważniejszą zaletą jest wygoda. Gwarantuję, że od razu poczujecie się w nich bardzo komfortowo. Poza tym, jest to bardzo miła odmiana po latach noszenia i przyzwyczajenia się do spodni mocno dopasowanych do naszych nóg. Posiadanie w swojej szafie jednej pary, w ulubionym kolorze na sam początek wystarczy. Kiedy już się bardziej do nich przekonacie pewnie dokupicie sobie kolejną parę :)
Dla mnie jest to absolutny must have tego sezonu, swoją parę już mam. Trochę poszukałem i udało mi się je namierzyć w Zarze za 49 złotych. W najbliższym czasie pojawi się na blogu stylizacja z nimi w roli głównej.






Gdzie mogę je kupić?


W polskich sklepach jak do tej pory trudno było spotkać więcej niż dwa różne modele tego typu spodni. Śmiało można szukać w Zarze, chociaż z tego co wiem to w tym momencie ich nie ma, ale wydaję mi się, że to tylko kwestia czasu. Polecam również sklep internetowy Zalando (www.zalando.pl)

Jeszcze raz spoglądam przez okno i widzę piękną pogodę, dlatego życzę Wam uśmiechu na twarzy i udanego kompletowania wiosennych stylizacji! PS. Od jakiegoś czasu bardzo regularnie udzielam się na instagramie (klik!), gdzie nowe posty ze zdjęciami ukazują się kilka razy w tygodniu. Tam też często możecie zobaczyć urywki z mojego życia. Zachęcam też do zadawania pytań anonimowo na Asku (klik!)


źródło zdjęć: www.pinterest.com/ Elle Man

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Faktycznie, szerokie spodnie są mega wygodne! Mam jedne i przekonałam się do nich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie to dlaczego nie! Powinniśmy iść z postępem czasu. Skoro kobiety noszą szerokie spodnie to dlaczego mężczyźni także nie powinni spróbować? Wydają się też zdecydowanie wygodniejsze niż rurki, które są już wszechobecne. Trzeba sobie urozmaicać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. szerokie spodnie sa mega dla kazdego!

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hm z tego wszystkiego bym pokusił się po stylizację numer 3 od góry. Fajna taka na luzie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie spodnie. Wygodne, modne, a co najwazniejsze po latach noszenia rurek odkryłam, że to nie one pasuja do mojej figury, tylko właśnie szerokie fasony. Mam nadzieję, że i u mężczyzn ten fason przełamie bariery.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie szerokie spodnie dla mężczyzny super sprawa! Jeśli jeszcze odpowiednio dobrany zapach i torba, to już w ogóle rewelacja. Delikatna broda i kocham! Najbardziej podobają mi się te w paski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś nie przemawiają do mnie aż tak szerokie spodnie dla mężczyzn. Po prostu mi się nie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te po dziadku podobają mi się wówczas tylko, gdy są "dziadkowate" nie na 3/4 nogi. Choć osobiście i tak najbardziej przepadam za dzwonami <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylówki faktycznie bardzo odważne jak dla mężczyzny, jednak mi sie, to bardzo podoba kiedy mężczyzna ma własny styl

    OdpowiedzUsuń